Adresa za registraciju firme - Virtual Office & Startup Office - Smart Office Banja Luka

Adresa za registraciju firme u Banjaluci

Virtuelna kancelarija - Virtual Office & Startup Office.
U paket “Virtual Office” uključena je adresa za registraciju preduzeća, poštansko sanduče, korištenje sale za sastanke, primanje i prosljeđivanje pošte, te mogućnost knjigovodsvenih i računovodstvenih usluga. Ukoliko vam je potrebno sjedište firme sa namjenskim radnim mjestom, paket “Startup Office” objedinjuje navedene usluge virtuelne kancelarije sa uslugom “Dedicated Office” paketa, dajući vam mogućnost da kombinujete rad u inspirativnom okruženju co-working zajednice i adresu za registraciju vašeg biznisa, i to sa posebnim popustom!

Registracija firme na adresi reprezentativnog co-working prostora u centru Banja Luke, dio je ponude “Smart Office”-a novim preduzetnicima i kompanijama koje proširuju svoje područje djelovanja.  


Naši klijenti

 

Paketi

Paketi

Virtual Office & Startup Office.

StartupOffice

350KM

  • Mjesečna naknada (+PDV)
  • Sjedište/adresa za registraciju firme
  • Poštansko sanduče i istaknut znak firme
  • Besplatno korištenje sale za sastanke
  • Primanje i prosljeđivanje pošte
  • Mogućnost knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga
  • * Jedno namjensko radno mjesto (24/7)
  • Korištenje pogodnosti + monitor
  • Brzi WiFi internet
  • Mogućnost štampanja/skeniranja
  • Ostava za lične stvari

Testimonials


Treba ti više informacija?