bsen

Lazar Džamić: Priča kao proizvod

Marketing radionica

Startapova ima mnogo. Ideja još više. Često, ideje s kojima mladi ljudi pokušavaju da se probiju na tržište, pod uslovom da nisu totalno revolucionarne, su u zoni pariteta sa dosta drugih sličnih. 
Takođe, čak i ako je ideja za biznis dobra, u modernom medijskom prostoru je teško doći do pažnje. Teško napraviti mentalnu 'prisutnost'.  Dobra priča je jedna od najvećih prednosti koje neko sa idejom može da ima, posebno zato što je uglavnom besplatna. Pripovijedanje je posljednja legalna nefer prednost koju imamo.
 
Predavanje ima za cilj uvodjenje u neobičnu oblast brend arhetipova i oruđa za kreiranje zanimljivih poslovnih priča koje mogu da povećaju šanse da se bude primjećen na tržištu. 
 
'Ako nemate priču, nemate strategiju.'
 
Prijave na radionicu su OBAVEZNE na: https://goo.gl/forms/6U6F8BrxVhsqksdm1
 
Cijena kotizacije: 60KM
Uplate možete izvršiti direktno u "Smart Office"-u od ponedjeljka, 11. juna.