Česta Pitanja - Smart Office Banja Luka

Česta Pitanja

Smart Office Banja Luka

1. Šta je Coworking prostor?

Mjesto gdje se okupljaju freelanceri različitih profesija kao što su dizajneri, programeri, arhitekte, internet preduzetnici, social network marketeri, planeri, PR menadžeri, fotografi, blogeri i mnogi drugi...
Pored pružanja profesionalnog radnog okruženja i neophodne infrastrukture, coworking kao svoju najsvjetliju tačku ističe rezultate povezivanja ljudi iz raznoraznih profesija.
 
Podaci sa istraživanja u kom je učestvovalo preko 1500 coworking korisnika iz 52 zemlje:
  • 75% Povećanje produktivnosti
  • 90% Porast samopouzdanja u odnosu na rad u tradicionalnim kancelarijama
  • 80% Njihova biznis mreža znatno porasla
  • 92% Njihov društveni život se povećao
  • 96% ispitanika je navelo "zajednicu" kao najvažniju vrijednost odlaska u takav prostor

2. Da li mogu da iskoristim probni period u coworking-u kako bih bio siguran da mi odgovara sredina i atmosfera?

Naravno! Ukoliko nisi siguran/na da li će ti naša radna sredina i atmosfera odgovarati pozivamo te da iskoristiš probni period potpuno besplatno. 

3. Koje su mogućnosti plaćanja?

Plaćanje naših usluga moguće je izvršiti gotovinskim ili žiralnim plaćanjem.

4. Da li je moguće da moja firma plati korištenje prostora za mene?

Jeste.

5. Da li se prilikom učlanjivanja potpisuje ugovor o korištenju vaših usluga?

Sa svim našim članovima sklapamo ugovor o korištenju naših usluga. Ugovor se potpisuje na mjesec dana, uz mogućnost automatskog produženja ukoliko odlučite da nastavite sa korištenjem našeg prostora.

6. Da li postoji otkazni rok u slučaju prekida ugovora?

Ukoliko više ne želite da koristite naše usluge otkazni rok je 15 dana.

7. Da li je dozvoljeno korištenje sopstvene opreme za rad, odnosno monitora?

Jeste. Ukoliko ste korisnik SMART paketa koji ne uključuje korištenje naše opreme za rad možete da donesete svoj monitor.